10 Mayıs 2018 Perşembe

Barbie'ye balık elbise diktim

Terzimizin verdiği kadifeli kumaşla nasıl bir model yapacağıma en sonunda karar verdim.Balık elbise modeli yapıcam.Araştırmalar yaptım en uygun modeli dikmeye çalıştım.
Bebeği kumaşın üzerine yatırıp iğneledim.Beyaz modelin kenarından koltuk altına kadar yanlarından diktim.
Barbie'ye giydirdim.Göğüs ve sırt dekoltesi için beyaz sabunla V çizdim.Koltuk altı için de göz kararıyla çizdim.
Çizdiğim yerden dikkatlice bebeğin üzerinden kestim.Sırt dekoltesi için V'yi büyük yaptım.Sonra tersinden giydirdim bir daha.Omuzlarını diktim.Göğüs süsü için kumaşa yapıştıracağım bu çiçeği buldum.
Diz kapağına kadar bebeğin üzerinden yanlarından diktim.Çünkü beyaz modelle basene kadar dikebilmiştim.Hazır giydirmişken diz kapağına kadar diktim.Sonrada Etek kısmı için kestiğim ayrı bir dikdörtgen parçayı büzerek etek ucuna diktim.(Resimleyemediğim için üzgünüm)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder